Žvaigždžių projektorius idealiai tinka kaip naktinis šviestuvas vaikams, kurie bijo tamsos, puošia kambarį ir kuria atmosferą. Jį galima Bluetooth ryšiu sujungti su išmaniuoju telefonu ir groti lopšines arba įdėti atminties kortelę su muzika ar USB atmintinę. Prietaisas automatiškai išsijungia po 4 valandų. Žaislas skirtas vaikams nuo 3 metų, tačiau jis suteiks daug džiaugsmo ir suaugusiems.
Nustatykite turinį
- projektorius, - USB kabelis, - Nuotolinis, - vartotojo vadovas.
Specifikacija
- ryškumo nustatymo režimai, - 1 valandos ir 2 valandų apšvietimo trukmės režimai, - šviesos greičio režimai, - žvaigždėto dangaus spalvos keitimo režimai, - galimybė išjungti LED šviesą ir palikti žvaigždes ramybėje, - 360 laipsnių besisukanti galvutė, skleidžianti LED šviesą,
Dydis
- projektorius apytiksl. 10 cm x 15 cm, - nuotolinio valdymo pultas apytiksl. 8 cm x 4 cm, - pakuotė apytiksl. 15,5 cm x 12 cm x 12 cm
ZIT.VS-18077
3 Prekės
Specifinė nuoroda
ean13
5903864914702
Šiuo metu klientų atsiliepimų nėra.
error
Jūsų atsiliepimo įvertinimas negali būti išsiųstas
feedback
Pranešti apie komentarą
Ar tikrai norite pranešti šį komentarą?
check_circle
Pranešimas apie atsiliepimą išsiųstas
Jūsų pranešimas apie atsiliepimą pateiktas ir bus peržiūrėtas moderatoriaus.
error
Jūsų pranešimas apie atsiliepimą neišsiųstas
Parašyti savo atsiliepimą
check_circle
Atsiliepimas išsiųstas
Jūsų komentaras buvo pridėtas ir bus matomas tada, kai jį patvirtins moderatorius.
Specifikacija Žaidimas Mat klasės gyvūnai Kilimėlį sudaro: - 8 didelės kvadratinės dėžės - kiekvienai dėžutei priskiriamas skirtingas augintinis (patinas, fudge, zuikis, ėriukas, arklys, antis, kačiukas, paukščiai) - paspaudus vieną iš dėžių,...
apibūdinimas Arkadinis žaidimas Mat Dancing Twister DANCE CALLENGE – muzikinė Twister versija spalvomis puikiai derina gimnastiką su puikiu linksmumu. Pagrindinis uždavinys bus išlaikyti pusiausvyrą stovint ant rankų ir kojų ant vis spalvotesnių...
Specifikacija Arkadinis žaidimas Mat Twister Digits Socialinis žaidimas, kurio pagrindinė užduotis yra kuo ilgiau išlaikyti pusiausvyrą, stovint ant rankų ir kojų kitų kilimėlio laukelių su konkrečiais skaičiais, atsitiktinai parinktais...
error Jūsų atsiliepimo įvertinimas negali būti išsiųstas